Megváltoztatni az életet leszokni a dohányzásról


Hogyan lehet megváltoztatni az életét és leszokni a dohányzásról, "Nem számítottunk erre" Tartalom Énkultúra és tudatosság Nem-dohányzóknak Nem-dohányzóknak Gratulálunk, hogy sosem gyújtottál rá, vagy ha ki is próbáltad a cigit, nem lettél rendszeres dohányzó. A CigiSzünet két dologra szeretné felhívni a nem-dohányzók figyelmét. Az egyik a nem ítélkező, és leszokásra bátorító hozzáállás a dohányzókhoz nem mindegy hogyan ítéli meg a dohányzókat a társadalom és hogyan segítünk valakit a leszokásban. Hogyan tudok leszokni a dohányzásról?

Nem-dohányzóknak Nem-dohányzóknak Gratulálunk, hogy sosem gyújtottál rá, vagy ha ki is próbáltad a cigit, nem lettél rendszeres dohányzó. A CigiSzünet két dologra szeretné felhívni a nem-dohányzók figyelmét. Az egyik a nem ítélkező, és leszokásra bátorító hozzáállás a dohányzókhoz nem mindegy hogyan ítéli meg a dohányzókat a társadalom és hogyan segítünk valakit a leszokásban. A másik pedig a passzív dohányzással szembeni védekezés, melyet már törvénybe is foglaltak, de a megvalósítása az emberek feladata.

A leszokásról

Neked szóló tartalmaink: Ha jelenleg e-cigarettát használsz vagy érdeklődsz ezzel a termékkel kapcsolatban, akkor ezt ajánljuk neked: Az e-cigarettáról.

Ha jelenleg valamilyen alternatív dohányterméket használsz vagy érdeklődsz ezekkel a termékekkel kapcsolatban, akkor ezt ajánljuk neked: Az alternatív dohánytermékekről.

Ha nem használsz vagy nem érdekelnek ezek a termékek, akkor olvasd tovább ezt a részt. Vannak íratlan szabályok, melyek arra hívatottak, hogy tompítsák a dohányzásból fakadó konfliktusokat a dohányzók és nem dohányzok között.

Dohányzás A dohányzásról való leszokásnak az első és nagyon fontos lépése, hogy a dohányos eldöntse, és tényleg komolyan is gondolja, hogy leszokik a dohányzásról. Ez egy olyan lépés, ami nélkülözhetetlen, mert komoly elhatározás nélkül nincs az a csoda vagy elhivatott szakember, aki leszoktatná a dohányost, viszont aki elhatározza, azt lehet és tudjuk támogatni, segíteni ebben. Miért olyan nehéz? Mint ahogy már előző hírlevelünkben is írtuk a nikotin erősen addiktív szer, függőséget okoz. Viszont sokan vannak, akiknek nem sikerült így, megpróbálták segítség nélkül, de vissza szoktak vagy le sem sikerült tenni.

Hiszünk abban, hogy ezeknek a szabályoknak a népszerűsítésével mérsékelni lehet ezeket a nézeteltéréseket. Persze ehhez az is kell, hogy mindkét dohányzó és nem-dohányzó fél kulturáltan meg tudja ezeket beszélni.

Account Options

Sose dobj el égő csikket. Ne gyújts rá gyermek közelében. Társaságban kérdezed meg, hogy rágyújthatsz-e.

videó Nem dohányzom leszokni

A csikkel ne szemetelj. Ne gyújts rá kismama közelében. Ne hadonász cigivel a kezedben.

Ne gyújts rá játszótér közelében. Beszéld meg a munkahelyi cigiszünetet a nem dohányzó munkatársaiddal.

hogyan lehet szuper módon leszokni a dohányzásról

Ne tűnj el hirtelen a társaságból. Szólj, ha elmész cigizni. Közterületen a dohányzásra kijelölt helyen gyújts rá.

hogyan lehet leszokni a dohányzó szakember segítségét

Nem dohányzó társaságban figyelj oda a cigiszagra. Ne fújd rá a füstöt másra.

Társasházban figyelj oda nem dohányzó szomszédjaidra. Ne dohányozz az autóban, ha mások is ülnek benne. Ne kínáld meg cigivel azt, aki leszokófélben van.

Ne kínáld meg cigivel a gyermekeket és a serdülőket.