Ima a dohányzásról való leszokásért, 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz


Ma reggeltől nem lehet dohányozni a zárt, nyilvános terekben. Dohányzásról leszokás — neked milyen recepted van?

Ima a dohányzásról való leszokásért

Ez bizonyára sok embert kecsegtet azzal a lehetőséggel, hogy akkor most aztán tényleg, de igazán megválik ettől a káros szenvedélyétől. Nekik próbálunk most tippeket adni, hogyan csinálják.

Ki kell mondani, el kell pletykálni, hogy le akarsz szokni a cigarettáról. Ez egy nagyon fontos mozzanat. Azt gondolnánk, hogy ez általános, de egyáltalán nincs így, mert a legtöbb dohányos, aki elhatározza, hogy leszokik, tart attól: kicikizik, ha visszaesik.

Ezért hallgat, csak csendben fogadja meg, hogy leteszi a cigit. Ez lenne az első mozzanat, amivel érdemes kezdeni.

ima a dohányzásról való leszokásért

Nem lépésenként kell leállni, hanem egyből, dátumszerűen. És ezt előre meg kell tervezni. Fontos, hogy az első 72 órában, a legnehezebb időszakban folyamatosan lefoglaljuk magunkat, minden egyes pillanatunkat megtervezzük.

Nem lehet csak a cigarettáról leállni, mert az mindig összefonódik bizonyos életstílussal.

1. Keressen indokokat!

A sikeres átállás érdekében teljes életmódváltást javasolnak a szakemberek, ami segít elkerülni a visszaesést. Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz Mivel a dohányzással összefüggésben megemelkedik a vérben a cukorszint, a kutatók rájöttek, hogy ha olyan ételeket fogyasztunk, amelyek automatikusan megdobják a vércukor szintet, akkor nagyobb lesz a sóvárgás a cigaretta után.

ima a dohányzásról való leszokásért

Ezért aki le akar szokni, annak érdemes minden olyan ételt kerülnie, ami növeli a cukorszintet. Mert azok az ételek, amelyek megemelik a cukorszintet - a cigi mellé megivott kávéhoz vagy italhoz hasonlóan - eszünkbe juttatják a füstnek a báját, így sóvárogtatnak utána. Ezért van az, hogy ebéd után egyesek egyből a cigihez nyúlnak.

Bejegyzés navigáció A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra. Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be El kell távolítani a lakásból a dohányzásra károsíthatja a szegycsont a dohányzástól? Dohányzásról leszokás — neked milyen recepted van?

Ezzel összefüggésben van az is, hogy rengeteg vizet kell inni. A leszokni vágyók bővítsék a baráti körüket néhány olyan személlyel, akik soha nem vettek cigit a szájukba. Legfrissebb anyagaink: A terápia része az, hogy megváltoztatod ima a dohányzásról való leszokásért társas környezetedet abba az irányba, ahová magad is szeretnél eljutni. Ha valaki leáll a dohányzással, akkor végig kell mennie a gyász fázisain, és el kell azt búcsúztatnia, mert a dohányzással való leállás is egy veszteség.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Így számítani kell arra, hogy lesz egy sokkhatás, egy depressziós, egy dühös időszak és egy alkudozós időszak is. Legalább három hétnek kell eltelnie, ameddig az ember relatíve elfogadható szintre jut a veszteségfeldolgozásban. A leszokás egy lelki folyamat, és erre is fel kell magunkat készítsük. Blog esszé Az elektromos cigaretta függőség szempontjából pedig semmivel sem jelent kisebb kockázatot, ima a dohányzásról való gyors leszokásért hasonlóan magas bennük a kémiai anyagok aránya.

ima a dohányzásról való leszokásért

Ráadásul a sóvárgás szempontjából az ízesítés még nagyobb problémát jelent, ugyanis míg a klasszikus cigaretták esetében törekedünk a minél semlegesebb kinézetre és ízesítésre, addig az e-cigit rengeteg ízben lehet kapni. Ha működött volna a nikotinpótlás, mint terápia, akkor a rágógumik és tapaszok sokkal nagyobb áttörést kellett volna elérjenek. Ha tetszett a cikk, lájkold a Transindexet!