A dohányzásról való leszokás anyagcsere zavart, Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | orbankarpitos.hu


Aki eljátszott már a gondolattal, hogy felhagyjon a dohányzással, biztosan hasonló kifogásokkal érvelt amellett, hogy talán mégsem éri meg leszokni. Ha megelégszik azzal, hogy kibírja cigi nélkül, de cserébe állandóan habzsol, ne csodálkozzon, hogy hízik. Nem, nem fogyókúrázni kell, csak arra figyelni, hogy az életmódváltás ne egy másik kudarccal végződjön.

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud!

Copyright © 2016 Dohányzás leszokást támogató ambulancia

Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának!

hogyan lehet leszokni a dohányzásról az új évben

Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat.

Hozzászólások

Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot!

Dr Leitem Ágnes Tisztelt Doktornő! Én már három éve, hogy leszoktam a dohányzásról. Nem kellett semmi leszokáskönnyitő rágó vagy tapasz. Csak egyszerűen elhatároztam, hogy ez nem kell nekem és nem gyútottam rá többet.

Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

Dr. Tamasi Őszintén - Dohányzás leszokás, de hogyan utána?

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat.

  • Nikotinfüggőség, leszokás A nikotin a dohányfélék levelében található.
  • Nikotinfüggőségi gyógyszer

Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat!

tabletták dohányzásra, mint veszélyes

Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére!

android leszokott a dohányzásról

Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon!

hiába hagyta abba a dohányzást

Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek.

  • A legtöbb, komolyan leszokni vágyó beteg orvosi segítséggel jut el a célhoz.
  • Kódolva a dohányzásról Balakovo-ban

A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

után hagyja abba a test dohányzását